A picture
A picture

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Aktuální počasí

Počasí dnes:

15. 11. 2018

poloj

Bude skoro jasno až polojasno. Ráno a dopoledne místy mlhy nebo zataženo nízkou oblačností.. Denní teploty 6 až 10°C. Noční teploty 2 až -2°C.

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

Rekonstrukce přístupového chodníku k I/35

Rekonstrukce a modernizace přístupového chodníku k I/35 – Milovice


logo B

Rekonstrukce přístupového chodníku k I/35


Rekonstrukce a modernizace přístupového chodníku k I/35 – Milovice

Předmětem projektu je provedení rekonstrukce komunikace pro pěší, která vede přímo od zastávky autobusu na silnici I/35 a rekonstrukce veřejného osvětlení podél této rekonstruované pěší komunikace. Jedná se o chodník, který vede přímo od autobusové zastávky, umístěné u silnice I. třídy, která propojuje stávající chodník od druhé zastávky u silnice I. třídy (druhá strana silnice) a ústí na místní obecní obslužnou komunikaci ve východní části obce.

Cílem projektu je pomocí rekonstrukce komunikace pro pěší a rekonstrukce veřejného osvětlení podél této rekonstruované pěší komunikace zajistit bezpečný pohyb chodců od zastávek autobusu u silnice I. třídy do centra obce. 

Rekonstruovaný chodník pro pěší vytvoří propojení mezi okrajovou částí a centrem obce Milovice u Hořic. Zároveň je přímým spojením centra obce se 2 zastávkami hromadné dopravy, umístěnými u jedné z nejfrekventovanějších komunikací v regionu. Realizací projektu dojde ke zkvalitnění povrchových vlastností vozovek a komunikací pro pěší i k úpravám dopravního prostoru pro zvýšení bezpečnosti zranitelných účastníků silničního provozu, v tomto případě chodců, kteří půjdou k zastávkám autobusu (nemusí jít po krajnici silnice I/35). Součástí rekonstrukce je i úprava místa pro přecházení přes místní veřejně přístupnou komunikaci, a to formou osazení varovného pásu ve stávajícím chodníku.

Projekt byl podpořen z I. výzvy IROP - MAS Podchlumí – Bezpečnost dopravy a je z 90% spolufinancován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální rozvoj a z 5% je spolufinancován státním příspěvkem.